Sebastian Frycz, urodzony 3 grudnia 1978 roku w Szczyrku, to wybitny polski kierowca rajdowy, który zyskał uznanie jako jeden z najbardziej utytułowanych przedstawicieli młodego pokolenia w tej dziedzinie sportu. Jego osiągnięcia są imponujące: jest dwukrotnym mistrzem Polski w grupie N (w latach 2001 i 2003), zdobywcą tytułu mistrza Polski Trofeum S1600 w roku 2002 oraz wicemistrzem Polski w klasyfikacji generalnej (2003). Ponadto, w 2000 roku Frycz otrzymał Puchar PZM, co dopełnia jego dorobek na krajowej scenie rajdowej.
Karierę zaczynał, rywalizując w enduro, co zaowocowało osiągnięciem tytułu wicemistrza Polski w klasie 125 junior w 1996 roku. Jego debiut w rajdach samochodowych miał miejsce w 1998 roku podczas Rajdu Barbórki Cieszyńskiej. Dwa lata później, w 2000 roku, Frycz startował już w pełnym cyklu RSMP z niezawodnym Citroenem Saxo VTS, co pozwoliło mu zdobyć tytuł mistrza Polski w klasie N-2 oraz wspomniany wcześniej Puchar PZM.
Pod koniec swojego debiutanckiego sezonu, przesiadł się do Mitsubishi Lancer Evo V, co potwierdziło jego ambicje w rywalizacji. Dzięki wsparciu prężnego sponsora, jakim był serwis internetowy Hoga.pl, Frycz kontynuował swoje występy w mistrzostwach Polski, co pozwoliło mu na zdobycie tytułu mistrza Polski w grupie N.
Następny sezon rozpoczął tym samym pojazdem; jednak po dwóch rajdach dołączył do zespołu EFL – Corsa Rally, gdzie zajął miejsce Waldemara Doskocza w Oplu Corsie S1600. Sukcesy Frycza nie przeszły niezauważone – zdobył on tytuł w Trofeum S1600, przy okazji triumfując w Rajdzie Rzeszowskim, co czyniło go najmłodszym zwycięzcą klasyfikacji generalnej w rajdzie zaliczanym do cyklu RSMP, a także jedynym kierowcą, który odniósł sukces z samochodem klasy S1600.
W 2003 roku Frycz powrócił do zmagań w grupie N, gdzie ostatecznie zdobył tytuł wicemistrza Polski w klasyfikacji generalnej. Po tragicznym wypadku, w którym zginął Janusz Kulig, Frycz otrzymał szansę dołączenia do zespołu Fiat Selenia Rally Team. W tym nowym wyzwaniu, walczył z wieloma wybitnymi kierowcami, jednak zajął drugie miejsce, przegrywając minimalnie z Grzegorzem Grzybem. To samo osiągnięcie – drugą pozycję – powtórzył w 2005 roku, tym razem ustępując Michałowi Kościuszce.
W 2006 roku, Frycz kontynuował rywalizację na trasach rajdowych z Fiatem Punto S1600 reprezentując zespół Fiat Selenia Rally Team. Niestety, pierwsza część sezonu okazała się dla niego nieudana, co skłoniło go do zerwania kontraktu z zespołem z powodu złej atmosfery, uniemożliwiającej mu walkę o tytuł. Wkrótce potem dołączył do zespołu Subaru Poland Rally Team, gdzie kontynuował starty, zdobywając kolejne doświadczenia i sukcesy w mistrzostwach Polski.
Podczas swojego występu w sezonie 2006, Frycz stał się zawodnikiem PSO Michelin Rally Team, w ramach którego zdołał zająć 3. miejsce w mistrzostwach Polski, prowadząc Subaru Imprezę N12.
Pozostali ludzie w kategorii "Sport i rekreacja":
Antoni Wieczorek | Jakub Węgrzynkiewicz | Maciej Bydliński | Stefan Hula (ur. 1947) | Antoni Łaciak | Władysław Marek | Henryk Marek | Jerzy Suchanek (siatkarz) | Bronisław Porębski | Kinga RajdaOceń: Sebastian Frycz